Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 6
týden: 6
celkem: 11216

O značce Ano já chci

 


Grafik je profík. Když jsem za ním přišel, vyzpovídal mě stylem, za který by se nemusela stydět ani StB s FBI, CIA a KGB dohromady. Vyptával se mě na produkty, na cílovou skupinu a na mnoho dalšího. Překvapilo mě, že se mě ptá, zda má být značka dočasná, nebo zda s ní mám trvalé úmysly. Samozřejmě že trvalé, nedělal jsem přece žádné rychlokvašky, ale všechno jsem pečlivě a detailně promýšlel. Navíc si myslím že to, o čem píšu, bude mít trvalou platnost, dokud lidé budou lidmi. A stejně tak i popisované produkty budou pro ně pořád užitečné. Řekl jsem mu, že se mi líbí značka Nivea. Sám ji používám a její logo je mi sympatické. Žádná hypermoderní divočina. Působí na mě seriózním dojmem. Snad i proto, že se s ním ve stejné podobě setkávám už přes 40 let.

Když mi pak ukázal výsledek své práce, na první pohled se mi to moc nelíbilo. Ale čím víc jsem si ochrannou známku Ano já chci® prohlížel, tím víc se mi líbila. A po pár minutách jsem si řekl: ANO, TO JE PŘESNĚ ONO!!! Grafik je totiž profík.

ano … zdůrazňuje, že už jsem se pevně rozhodl.

 … jsem si plně vědom toho, že když už jsem se rozhodl, musím se snažit sám a nikdo jiný to za mne neudělá.

chci … dělá zázraky. Znamená totiž, že opravdu chci. Pokud opravdu chci, budu pro to dělat maximum. Žádný podmiňovací způsob „chtěl bych...“ Myslím, že ten, kdo říká „chtěl bych“, tím jinými slovy prohlašuje, že by sice chtěl, ale kdyby to či ono anebo tamto... Tím vlastně říká, že to určitě nepůjde a že se mu to nepodaří. Předem to vzdává anebo se jen prachobyčejně nebo dokonce i prachsprostě vymlouvá.

 

Chceš…? Ano, já chci!

 

Tak zní odpověď člověka, který se rozhodl u sebe či pro sebe cokoliv změnit k lepšímu. Na základě svého vlastního, svobodného a odpovědného rozhodnutíUniverzální odpovědná odpověď na otázky, na které většina lidí odpoví jen ano.

 

Filosofií značky Ano já chci je pomáhat lidem bez rozdílu věku, pohlaví, vzdělání, národnosti či barvy pleti šetřit jejich starosti, peníze a drahocenný čas, usnadňovat a zpříjemňovat jim každodenní život a otevírat nové možnosti.

 

ANO JÁ CHCI POMÁHAT LIDEM OTEVÍRAT NOVÉ MOŽNOSTI