Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 14
týden: 14
celkem: 10795

Ing. Miroslav Brábník, CSc.

 

Knižní trh disponuje v současné době odhadem více než padesátkou odborných titulů na téma „Chcete být dobrými obchodníky?“ Jejich autoři se snaží více či méně úspěšně zprostředkovat čtenářům informace v podobě pravidel, postupů a návodů, jejichž uplatňování povede při obchodním rozhovoru k uspokojení potřeb obou jednajících stran. Přesto se na seminářích k této problematice pravidelně setkávám s účastníky, kteří sice dosahují uspokojivých prodejních výsledků, avšak většina z publikovaných postupů a návodů je jim cizí. Jen málo z nich se v této informační záplavě dobře orientuje a ještě méně je jich ochotno prezentovaná doporučení vyzkoušet v praxi.

Sada pro začínající zájemce o problematiku úspěšného obchodního jednání s názvem „Chceš vydělávat“, jejíž součástí je publikace Rudolfa Z. Šnajdra „Chceš..? Ano, já chci!“ se od těchto knih v mnohém odlišuje. Nejenže provádí čtenáře praktickými radami, které jsou základními podmínkami úspěšného obchodního jednání, ale také zcela neobvyklou formou rozhovoru autora se čtenářem ukazuje na rozdíl mezi prodáváním a poskytováním poradenství k řešení poznaných problémů zákazníků. V tom také spatřuji jednu z významných hodnot uvedené publikace. Text je sice určen mladým, začínajícím zájemcům o profesi obchodního zástupce, avšak podtext názvu „Kniha pro ty, kteří chtějí něco dokázat“ jasně ukazuje, že má co říci i těm, kteří se v této branži již nějakou dobu pohybují. Nejvíce se však lze naučit vlastní praxí, a proto zvýrazňuji Aristotelův výrok v publikaci uvedený: „Jsme to, co děláme opakovaně. Dokonalost pak není výsledkem jednoho činu, ale je to zvyk.“ Pro ty, kteří si opravdu chtějí osvojit správné návyky v obchodním jednání a zvyknout si na jejich soustavné využívání: 

Příjemným překvapením kromě publikace bude celá sada pomůcek a předmětů k prodeji, jejichž využití jim k úspěšnému obchodnímu jednání a výdělku dá první příležitost.

 

 

Ing. Miroslav Brábník, Csc.
certifikovaný lektor ČMS a CIMA
poradce v oborech marketing a management
trenér prodejních dovedností
www.linkedin.com/in/miroslav-brábník-29481039