Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 6
týden: 6
celkem: 11216

Autor knihy

 

„Ta knížka je hrozná. Ta úprava textu! Jako nějaká blbě napsaná diplomka. Noční můra každého typografa!“ Marně jsem se mu snažil vysvětlit, že je to ZÁMĚR. Záměr, aby byla přehlednější a srozumitelnější. Aby se v tom všem čtenář lépe orientoval. Neposlouchal mě, pořád si mlel svou. Knihu měl teprve pár minut v ruce a už byl nejchytřejší na světě. Moc jsem si z toho nedělal, protože dotyčný už měl v sobě pár piv a začínal se mu plést jazyk.

Proč to sem píšu? Protože lidé, kteří moji knihu už četli, si na nic takového vůbec nestěžovali. Vyjadřovali se pouze k obsahu a to vcelku pozitivně. Dotyčný mi dokonce zkritizoval i obálku – je prý šílená. Naopak jeden prodavač v knihkupectví ji pochválil: „Je výborná! Je naprosto jiná než obálky stejně zaměřených knih. Ty knihy se totiž podobají jako vejce vejci: jsou tam rozjásaní lidé, grafy strmě stoupající vzhůru a další otřepaná klišé. Když bych dal 50 knížek vedle sebe, těžko je od sebe na první pohled rozeznám. Ovšem ta vaše z té směsice vyčnívá, protože je úplně jiná a člověk si jí hned všimne.“

Ano, prodavač mi potvrdil slova, která jsem četl už mnohokrát: Chcete-li, aby si vás všimli, musíte se odlišovat.

Moje kniha vám v tom pomůže. Odlište se od ostatních lidí. Buďte výjimeční. Výjimeční ve všem, co děláte. Buďte lidmi oblíbení. Odhoďte zbytečný balast a soustřeďte se na to podstatné: Buďte skutečnými mistry komunikace mezi lidmi. Lidé ve vašem okolí to velmi ocení. V knize najdete přesný návod, jak na to. A mnohem víc. Žádné suchopárné teorie. Skutečné příběhy. Moje i cizí. Spoustu tipů, citací, odkazů a užitečných pomůcek pro vyzkoušení přímo v praxi. Prostě naostro a natvrdo. Žádné hry na někoho a na něco, žádné tanečky okolo horké kaše. Všechno se skutečnými lidmi, kteří jsou sami sebou. Tak co - jdete do toho?

Nenechte se prosím zmást či odradit tím, že píšu (také) o prodeji. Má to svůj smysl. Píšu o tom stručně na těchto stránkách a podrobně to vysvětluji v knize na straně 41. Ať už slovo prodej milujete nebo nenávidíte, je to vlastně úplně jedno. Všichni jsme na jedné lodi a všichni současně kupujeme a prodáváme. Všechno. Vždy a všude. A hlavně sebe sama. Tak tomu prostě bylo, je a bude. Pozor – nejde o peníze. Nebo jen o peníze. Jde totiž o všechno. O vás.

Věřím, že každý si v knize najde něco, co mu bude ku prospěchu. Každý jsme trochu jiný, každého zaujme něco jiného. Stejně jako lidi, které vidíte na úvodní stránce. Ale přesto máme všichni mnoho společného. Ptáte se, co to je? I na to vám odpoví moje kniha.

 

Děkuji vám mnohokrát.

S úctou,
Rudolf Zarathustra Šnajdr